Robert Griñó continua com a director de l’IOC

Descarregar

Robert Griñó, a l'esquerra, durant l'acte de presa de possessió, amb el rector, Francesc Torres i la secretària general, Margarida Narbona

El professor i investigador Robert Griñó ha pres possessió, per quatre anys més, com a director de l’Institut d’Organització i Control de Sistemes Industrials (IOC) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), càrrec que exerceix des del juliol del 2017.

04/11/2020

El professor i investigador Robert Griñó, adscrit al Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial, continuarà els propers quatre anys al capdavant de l’Institut d’Organització i Control de Sistemes Industrials (IOC) de la UPC que dirigeix des del juliol del 2017.

Anteriorment, entre el 1996 i el 2003, havia estat secretari del mateix institut universitari de recerca.

Enginyer Industrial en especialitat elèctrica, i doctor en Enginyeria Industrial en especialitat automàtica per la UPC, Robert Griñó és professor titular a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) en el grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials i en els màsters en Enginyeria Industrial i en Automàtica i Robòtica.

Robert Griñó forma part del grup de recerca multidisciplinari Advanced Control of Energy Systems (ACES) de la UPC i la seva àrea d’especialització científica és el control digital, el control no lineal i el control de convertidors electrònics de potència.

Fora de la UPC, és Senior Member de l’Institute of Electrical and Electronic Engineers (IEEE), així com membre del Comité Español de Automática (CEA) i del Technical Committee 6.3, 'Power and Energy Systems', de la International Federation of Automatic Control (IFAC).