Roger Miralles, director de l’Àrea d’Economia de la UPC

Roger Miralles, nou director de l'Àrea d'Economia de la UPC

Roger Miralles, nou director de l'Àrea d'Economia de la UPC

L’economista Roger Miralles Lacorte s’ha incorporat, el 7 de març, com a director de l’Àrea d’Economia de la UPC. Pren el relleu a Jordi Grau, que ha inicat una nova etapa professional.

13/03/2023

Roger Miralles, que a partir d’ara ocupa el càrrec director de l’Àrea d’Economia de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), és llicenciat en Economia per la Universitat de Barcelona i màster en Gestió d'Infraestructures per la UPC. Té experiència professional en gestió econòmica, gestió patrimonial, inversions alternatives i gestió d’infraestructures. Ha treballat tant en el sector públic com el privat, com ara a la Generalitat de Catalunya, Fitch Ratings, SENER, Talenta Gestión, Interparking Hispania i Puentis, entre d’altres.

Així mateix, Miralles ha impartit docència en private equity, venture capital, real estate i macroeconomia en diferents escoles de negoci.