Fins al 16 de desembre està oberta la convocatòria de producció audiovisual per al PDI i el PAS

Descarregar

Vídeos a la carta: creació de producció audiovisual principalment orientat a la docència, recerca i promoció i difusió de les activitats pròpies de la UPC.

Descarregar

Autoenregistraments: enregistrament de vídeos de forma autònoma en espais preparats per ser utilitzats en modalitat d'autoservei

Des del 18 de novembre, i fins al 16 de desembre està oberta la convocatòria de Producció Audiovisual UPC, adreçada al PDI i al PAS, per incentivar i donar suport a la producció de material audiovisual per a la docència, la recerca, la transferència i la promoció.

26/11/2019

La convocatòria de Producció Audiovisual que ha posat en marxa la UPC durant aquest mes de novembre recull, planifica, prioritza i coordina la demanda de producció de material audiovisual a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC). L’objectiu és millorar i innovar els processos d’ensenyament-aprenentatge, amb la creació de continguts audiovisuals per als programes formatius i per a cursos online. També està orientada per a la promoció i la internacionalització de la UPC, així com per a la recerca i la transferència de coneixement.

Les sol·licituds s’han de trametre mitjançant un formulari i el termini de presentació de les sol·licituds finalitza el 16 de desembre. El material audiovisual resultant de la convocatòria es publicarà en accés lliure i de forma indefinida als diferents repositoris institucionals de la UPC.

Per la seva part, els estudiants poden fer arribar suggeriments de producció de materials audiovisuals per a docència en continguts formatius a la comissió avaluadora d’aquesta convocatòria.