Quatre ajuts de 2.000 euros per cursar el màster en Cybersecurity Management

La UPC School ofereix quatre ajuts de 2.000 euros per cursar el màster en Cybersecurity Management, que s’iniciarà el 22 de febrer. El màster s’ofereix en doble modalitat: presencial i en línia i la data límit per sol·licitar l'ajut és el 5 de febrer.

04/02/2021

Les persones que compleixin amb el perfil d’admissió del programa i estiguin interessades a sol·licitar l’ajut de la UPC School  l'entitat que presenta l’oferta de formació permanent de la UPC gestionada per la Fundació Politècnica de Catalunya, han d’estar admeses prèviament al màster en Cybersecurity Management i enviar la següent documentació:

• Carta de motivació, exposant les raons per cursar el màster i incorporant informació de les seves condicions socioeconòmiques, si escau.
  • Expedient acadèmic.
  • Carta/es de recomanació acadèmica/ques i/o professional/s, si en disposa.

La data límit per sol·licitar aquest ajut és el 5 de febrer.

Es realitzarà una valoració de l’expedient acadèmic dels sol·licitants i del seu curriculum vitae, experiència professional, interès i experiència en l’àmbit de la ciberseguretat i nivell d’ocupabilitat en el sector una vegada finalitzats els estudis.

Amb l’objectiu de promoure el talent femení dins l’àmbit de la ciberseguretat, en cas d’igualtat de mèrits es prioritzarà l’atorgament dels ajuts a l’estudiantat femení.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, podeu contactar amb el tècnic del programa a través del telèfon 93 706 80 35 o del formulari d’informació del màster.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i en cap cas té caràcter retroactiu.