S'activa ATENEA Exams

La UPC ha activat ATENEA Exams, una plataforma d’alt rendiment, independent del campus virtual ATENEA, amb una gran capacitat de treball simultani. Aquesta és l'eina de treball per fer exàmens no presencials durant el confinament.

25/05/2020

Després de fer nombroses proves de resistència, la UPC s’ha assegurat que treballa amb un hardware d’alt rendiment i d’ús exclusiu: la plataforma  ATENEA Exams està configurada per tal que 2.000 estudiants puguin començar un examen alhora.

El funcionament és molt senzill: l’estudiant veu un temporitzador que li indica quant falta per poder entrar a l’examen. El sistema permet escalonar-ne l’entrada durant un minut i està preparat perquè 5.000 estudiants puguin fer exàmens de manera simultània (òbviament, de diferents assignatures i centres).

Per a l’estudiantat és un sistema totalment transparent i per al professorat suposa crear l’examen a ATENEA Exams o transferir-lo des d’ATENEA i fer un enllaç a ATENEA amb els paràmetres de l’examen.