Arrenca la campanya de publicitat ‘Canvia el món amb la UPC’ per promoure els estudis de grau i màster

La UPC posa en marxa, per als mesos de febrer i març, una campanya de publicitat a diferents mitjans de transport, emissores de ràdio i xarxes socials per promocionar les jornades de portes obertes i els estudis de grau i màster entre el futur estudiantat universitari. Amb el lema ‘Canvia el món amb la UPC’, la campanya estarà en marxa fins al Saló de l'Ensenyament i el Saló de Màsters i Postgraus Futura, que tindran lloc del 18 al 22 de març.

07/02/2020

A partir de diversos anuncis i falques de ràdio, la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) estarà present a emissores de ràdio d'àmbit català (FLAIXBAC i FLAIXFM); a diverses estacions de metro de l’àrea metropolitana de Barcelona; a autobusos que circulen per les ciutats d’influència de la Universitat (Barcelona, Castelldefels, Manresa, Sant Cugat del Vallès, Terrassa i Vilanova i la Geltrú); al TRAMBaix i al TRAMBesòs, a Barcelona; als Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, i a 25 d’estacions de la xarxa de RENFE-Rodalies Catalunya.

La campanya, que manté el lema ‘Canvia el món amb la UPC’, s’ha iniciat a la ràdio i a les xarxes socials (Facebook, Instagram i Twitter) per fer difusió de les jornades de portes obertes que s’organitzen a les escoles i facultats de la UPC i continuarà, a partir del 10 de febrer, amb les accions publicitàries a mitjans de transport de cara al Saló de l’Ensenyament , que tindrà lloc del 18 al 22 de març, i al Saló de Màsters i Postgraus Futura, que se celebrarà els dies 20 i 21 de març.

12 de febrer: jornada de portes obertes conjunta a la UPC
Al llarg del curs, les escoles i facultats de la UPC organitzen diferents jornades de portes obertes, adreçades a estudiantat de batxillerat i de CFGS, i també al professorat de secundària, tutors, orientadors i famílies que volen conèixer els estudis que ofereix la Universitat, les seves sortides professionals i visitar-ne instal·lacions i laboratoris.

El dimecres 12 de febrer serà la data de la primera jornada de portes obertes conjunta, que es repetirà el dissabte 25 d’abril. Al marge d’aquests dos dies, les escoles i facultats també obren les seves portes en altres dates. Consulteu el calendari complet a: www.upc.edu/jpo.