Arriba la cinquena edició de la HackUPC

El Campus Nord de la UPC acull, del 19 al 21 d’octubre, una nova edició de la HackUPC. Es tracta de la hackató universitària més important de l’Estat espanyol, i està organitzada per estudiants de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) de la UPC. Els assistents treballen en equips per crear aplicacions, jocs, robots o qualsevol altra proposta tecnològica.

19/10/2018

La HackUPC és un esdeveniment adreçat a programadors, dissenyadors i entusiastes del món creatiu i tecnològic, en què les persones participants han de desenvolupar un projecte innovador per equips, en format de competició, i en poques hores.

Aquesta nova edició, que s’inicia a les 19 h del divendres 19 d’octubre i finalitza a les 17 h del diumenge 21 d’octubre, té lloc a les aules dels edificis A3, A4, A5 i A6 de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), al Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)

Un total de 700 estudiants de més de 20 països tindran 36 hores per plasmar les seves idees, participar en activitats paral·leles, assistir a conferències i xerrades en l’àmbit de la tecnologia i conèixer gent nova.

Els projectes tecnològics que es desenvolupin durant la hackató seran jutjats en funció de la seva creativitat, dificultat tècnica i utilitat per un panell de jutges format per membres de la indústria i de la UPC.

A més, els participants tindran l’oportunitat d’entrar en contacte amb empreses tecnològiques, com ara Itequia, Thoughtworks, Bloomberg i Typeform, i de consultoria tecnològica, com Everis, Sopra Steria i Open Trends, totes elles patrocinadores de l’esdeveniment.