Citython Barcelona, 48 hores per resoldre els problemes de gentrificació del centre històric de la ciutat

Citython Barcelona tindrà lloc els dies 6, 10 i 11 de novembre a Ca l'Alier (Carrer de Pere IV, 362, Barcelona), en el marc de l’Smart City Week. L’objectiu és reunir ments creatives per solucionar els problemes de gentrificació en el centre històric de Barcelona. Així, professionals dels camps de l’urbanisme i la sociologia s’associaran amb experts en ciències de la computació i del data science per aportar sessions de co-creació, hacking i col·laboració.

09/11/2018

El dimarts 6 de novembre, a les 14.30 hores, es realitzarà el registre de participants i es farà el llançament del repte. El dies 10 i 11 –dissabte i diumenge– tindrà lloc la hackató pròpiament dita, en què es preveu la participació de 60 hackers, estudiants de màster i doctorat de diferents universitats.

L'esdeveniment està organitzat per CARNET –el hub en recerca i innovació Future Mobility Research Hub, impulsat per SEAT, la UPC i Volkswagen Group Research–, i hi haurà tres equips guardonats que rebran un premi econòmic de 1.500 Euros. Els guanyadors també tindran l’oportunitat de presentar els seus projectes a l’Ajuntament de Barcelona durant l’Smart City Expo World Congress.

Citython Barcelona, que compta amb el suport de CISCO, s’emmarca en l'Smart City Week, una iniciativa de l'Ajuntament de Barcelona per reflexionar i experimentar sobre la relació entre les persones, la tecnologia i les ciutats, que compta amb més de 50 activitats programades del 5 al 11 de novembre per tots el districtes de Barcelona.