Comunicat del comitè d'emergència

Davant l'estat d'alarma anunciat pel Govern espanyol el 13 de març, el comitè d'emergència de la UPC s'ha reunit per valorar les mesures a aplicar i ha emès el següent comunicat.

13/03/2020

Benvolgudes, benvolguts,

El comitè d'emergència de la UPC estem reunits per valorar els efectes de la declaració de l'estat d'alarma emès pel Govern espanyol. Demà dissabte, 14 de març, valorarem i comunicarem, juntament amb les autoritats universitàries i sanitàries, les mesures a aplicar.

Us agraïm la vostra col·laboració per tal de mantenir una actuació responsable. Mantindrem els canals de comunicació puntualment actualitzats amb les novetats que afectin l'activitat de la nostra comunitat universitària. En aquests moments complexes i canviants, volem traslladar-vos un missatge optimista, convençuts que sabrem actuar de forma correcte i sortir reforçats com a societat.

Ben cordialment,

Francesc Torres