Comunicat del rector de la UPC

La vicerectora de Qualitat i Política Lingüística, Núria Pla, ha presentat avui, 13 de setembre, la seva dimissió per tal d’evitar que les interpretacions d’una piulada publicada al seu compte personal de Twitter puguin afectar la institució.

13/09/2021

La vicerectora de Qualitat i Política Lingüística de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), Núria Pla, ha presentat avui la seva dimissió per tal d’evitar que les interpretacions d’una piulada publicada al seu compte personal de Twitter puguin afectar la institució.

He acceptat la seva dimissió tot agraint la feina feta durant aquests mesos i el seu acte de generositat cap a la Universitat.

La UPC és plural, diversa i treballa per a la construcció d’una societat més lliure, democràtica, justa i cohesionada.

Daniel Crespo, rector de la UPC