Comunicat de l'ACUP en relació al document Compromís contra la Crisi Educativa

Comunicat de l'ACUP en relació al document Compromís contra la Crisi Educativa, subscrit el 30 de juny pels rectors i la rectora de les universitats públiques catalanes.

30/06/2021

Els rectors i la rectora de l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP)  han subscrit el document Compromís contra la Crisi Educativa, una iniciativa del col·lectiu Moviment Estudiantil que va ser presentada als Rectorats de les universitats públiques catalanes aquesta primavera.

El compromís, que inclou cinc punts consensuats, es traslladarà ara als diferents Òrgans de Govern de les vuit universitats públiques per treballar en la seva progressiva implementació.

El document subscrit està accessible en aquest enllaç:Compromís contra la Crisi Educativa