Del 2 al 6 de maig, setmana dels màsters a la UPC

Cartell de les sessions informatives ‘Ara, màster! Estudia a la UPC’,

Cartell de les sessions informatives ‘Ara, màster! Estudia a la UPC’,

Per informar sobre les jornades de portes obertes i les sessions informatives de màster que organitzen escoles i facultats, s’ha posat en marxa una campanya publicitària a les emissores Catalunya Ràdio, Flaix FM, Flaixbac, RAC1 i Rac105 així com a través de les xarxes socials institucionals (Twitter, Facebook i Instagram).

Amb el lema ‘Ara, màster! Estudia a la UPC’, la Universitat posa en marxa, aquest mes de maig, la campanya per informar al futur estudiantat de totes les opcions per cursar un màster a la UPC: una formació multidisciplinària i internacional en els àmbits de l’enginyeria, l’arquitectura, les ciències i la tecnologia.

29/04/2022

Quin és el detall del pla d’estudis? Quins són els requisits per accedir-hi? Quines sortides professionals té? Ofereix programes de pràctiques o la possibilitat de cursar-ne una part a l’estranger? En quin idioma s’imparteix?

Respondre aquestes i altres qüestions és l’objectiu de les sessions informatives de màster que s’organitzen, aquest mes de maig, a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC). Unes sessions que es concentraran durant la setmana del 2 al 6 de maig –la setmana dels màsters a la UPC–, malgrat que les diferents escoles i facultats també n’han programat en altres dates, fins a principis de juny, per oferir la millor informació al futur estudiantat.

Les sessions s’organitzen tant en format presencial com virtual o mixtes i requereixen inscripció per part de l’estudiantat interessat. Al web https://www.upc.edu/ca/masters/sessions-informatives hi figuren les dates programades i el procediment per inscriure-s’hi.

La UPC ofereix, per curs 2022-2023, una àmplia oferta de màsters universitaris, muldisciplinària i internacional, orientada a la capacitació professional o a l’especialització investigadora, en els àmbits de l’enginyeria, l’arquitectura, les ciències i la tecnologia: en total, 84 màsters universitaris, 37 dels quals impartits totalment en anglès.