Arriba la 13a edició de la Week of Engineering Competition a la UPC

Arriba la 13a edició de la Week of Engineering Competition a la UPC
Descarregar

Imatge de la WEC. Foto: BEST Barcelona

Del 23 al 27 de novembre té lloc la 13a edició de la Week of Engineering Competition (WEC), la Setmana de l’Enginyeria de la UPC: una setmana d'activitats adreçades a l’estudiantat de grau i màster de la Universitat per posar a prova els seus coneixements d’enginyeria, participar en ‘webinars’ i preparar-se per accedir al món laboral.

23/11/2020

La 13a edició de la Week of Engineering Competition (WEC) és un punt de trobada entre estudiants i empreses, organitzada per la Universitat Politècnica de Catalunya-BarcelonaTech (UPC) i la Board of European Students of Technology (BEST-UPC), i té lloc del 23 al 27 de novembre, en format virtual.

La WEC20 compta amb diferents webinars gratuïts on els estudiants de grau i màster de la UPC poden descobrir com afrontar reptes emergents d’energia sostenible, mentre aprenen a desenvolupar l’esperit emprenedor amb InnoEnergy. També s’ofereix tallers virtuals per a que els estudiants comencin a tenir contacte amb el món professional, com el  webinar d’Everis del sector de la consultoria o el taller d’HP. Els trainers de BEST-UPC oferiran sessions per ajudar l’estudiantat a millorar les habilitats de negociació i de gestió de projectes.

Aquesta nova edició de la WEC serà online per garantir el desenvolupament de les activitats de forma segura i sense riscos, degut a la situació excepcional causada per la pandèmia. Per aquest motiu, la competició d’enginyeria quedarà ajornada fins a nou avís. L’edició de l’any passat va comptar amb la participació de més de 150 persones i deu escoles i facultats d’enginyeria, així com deu empreses col·laboradores.