El programa Revolució 4.0, de Catalunya Ràdio, grava un especial des de la FIB de la UPC, emès el 30 d'abril

Vista general durant la gravació del programa des de la sala d’actes Manuel Martí Recober, durant l'entrevista de Xantal Llavínia a la consellera Gemma Geis
Descarregar

Lluis Torner, Xantal Llavínia, Clara Prats i Enric Àlvarez a la taula del programa
Descarregar

Moment de l'entrevista a Clara Prats i Enric Àlvarez, membres del grup de recerca BIOCOM-SC, amb Lluis Torner, director de l'ICFO, a l'esquerra de la imatge

El programa de Catalunya Ràdio ‘Revolució 4.0’ ha gravat un especial el 28 d’abril, de 12 a 13 hores, des de la sala d’actes Manuel Martí Recober de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), al Campus Diagonal Nord de Barcelona. El programa, presentant per la periodista Xantal Llavina, s’emetrà dissabte, 30 d'abril, a les 22 hores.

30/04/2022

La gravació especial del programa 'Revolució 4.0’ de Catalunya Ràdio des de la Universitat Politècnica Catalunya · BarcelonaTech (UPC), presentat per la periodista Xantal Llavina, ha tingut lloc el 28 d’abril, de 12 a 13 hores, des de la sala d’actes Manuel Martí Recober de la FIB, al Campus Diagonal Nord, i s’ha emès el dia 30, a les 22 hores.

Durant la sessió, s’ha entrevistat a la consellera de Recerca i Universitat de la Generalitat de Catalunya, Gemma Geis; al rector de la Universitat, Daniel Crespo; als investigadors de la UPC Clara Prats i Enric Álvarez, del grup BIOCOM-SC; a Ernest Teniente, director de l'inLab FIB, i a Lluís Torner, director de l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO).

També s'ha entrevistat els estudiants de la FIB Eric Serrano i Carlota Catot, organitzadors de la Hack UPC que ha tingut lloc aquest cap de setmana al Campus Diagonal Nord, i a Alba Badia i Daniel Cantos, i membres de l'equip Cosmic Research, associació d'estudiants de l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual (ESEIAAT)creadors d'un coet supersònic suborbital llançat amb èxit a l’espai.

Caràtula del pograma 'Revolució 4.o', de Catalunya Ràdio