El professor emèrit Xavier Flotats, Premi TRAJECTÒRIA del Clúster de la Bioenergia de Catalunya

El professor emèrit Xavier Flotats durant l'entrega dels Premi Trajectòria, un dels guardons dels Premis de la Bioenergia 2023, juntament amb la consellera d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat de Catalunya, Teresa Jordà
Descarregar

Els Premis de la Bioenergia 2023, convocats pel Clúster de la Bioenergia de Catalunya (CBC) i lliurats en el marc de la 'I Nit de la Bioenergia: motor de la transformació ecològic', han reconegut la trajectòria de Xavier Flotats, professor emèrit de la UPC. Flotats ha dedicat la seva carrera professional a la recerca, el desenvolupament i la divulgació del biogàs.

22/05/2023

Xavier Flotats, professor emèrit de la Universitat Politècnica de Catalunya – BarcelonaTech (UPC), ha estat distingit amb el Premi Trajectòria en el marc dels Premis de la Bioenergia 2023, que s’han lliurat durant la celebració de la I Nit de la Bioenergia. L’acte, organitzat pel CBC, ha tingut lloc el 18 de maig a l’Auditori del CosmoCaixa de Barcelona.

Xavier Flotats és professor emèrit del Departament d’Energia Agroalimentària i Biotecnologia de l’Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB). Ha rebut el Premi Trajectòria en reconeixement de la seva carrera professional dedicada a la recerca, el desenvolupament i la divulgació del biogàs.

La clausura de l’acte va anar càrrec del president del Clúster de la Bioenergia de Catalunya, Jordi Serra, i de la consellera d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat de Catalunya, Teresa Jordà.