Enric Fossas i Francesc Torres, candidats a rector de la UPC

Els catedràtics Enric Fossas i Francesc Torres són el dos candidats que opten a rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) en les eleccions del proper 15 de novembre. La campanya electoral s’inicia avui, 31 d’octubre, i acabarà el 13 de novembre.

31/10/2017

Enric Fossas i Francesc Torres, candidats a rector de la UPC

Les votacions, per urna tradicional, tindran lloc el proper 15 de novembre de 10 a 18 hores. La informació relacionada amb aquest procés electoral es pot consultar a la Seu Electoral Electrònica.

Els candidats i els seus programes:

Properes dates del calendari d’eleccions

• Campanya electoral: del 31 d’octubre al 13 de novembre
  • Vot anticipat: del 2 al 14 de novembre
  • Jornada de reflexió: 14 de novembre
  • Jornada de votacions: 15 de novembre, de 10 a 18 hores
  • Proclamació provisional de rector o rectora i inici del període de reclamacions: 16 de novembre
  • Proclamació definitiva de rector o rectora: 21 de novembre