El Comitè d'Emergències Internacionals, en marxa a la UPC per Ucraïna

La UPC va crear, el febrer passat, un Comitè d'Emergències Internacionals a la Universitat, davant la situació creada pel conflicte bèl·lic a Ucraïna i ha posat a disposició de la comunitat i de les persones afectades pel conflicte l'adreça electrònica ucraina.upc@upc.edu.

01/06/2022

Davant la situació creada pel conflicte bèl·lic a Ucraïna, la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) va crear, el febrer passat, un Comitè d’Emergències Internacionals, que té per objectiu fer el seguiment de la situació, decidir sobre les actuacions que correspongui endegar i exercir la interlocució sobre la crisi en tots els seus aspectes i amb tots els actors interns i externs. A més, aquest comitè està en contacte permanent amb els organismes de coordinació externs a la UPC, tant de la Generalitat de Catalunya (Consell Interuniversitari de Catalunya) com del Govern espanyol (Ministerio de Universidades). Les competències i zones d’actuació del Comitè s’actualitzaran en funció de l’evolució del conflicte.

En aquest moment, la UPC no té constància de que cap membre de la comunitat es trobi a la zona del conflicte, però sí als països veïns. Tanmateix, la comunitat UPC integra un col·lectiu de persones amb nacionalitat ucraïniana.

La UPC es posa a disposició de les persones afectades pel conflicte

Atesa la diversitat de situacions que es poden donar en el context actual, les necessitats de suport de les persones poden ser molt diferents, per tant, la Universitat analitzarà cada cas i buscarà la solució més adequada.

Si coneixes alguna persona afectada, adreça't al correu:

ucraina.upc@upc.edu

A través d’aquesta bústia de correu se centralitza la resposta a totes les situacions per tal d'actuar amb més diligència i coordinació.