Organitzen una hackató per crear tecnologies de suport a ONG’s

Estudiants de l'Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) organitzen una hackató, el 2 de desembre, en què el repte serà generar idees tecnològiques per facilitar les tasques de cooperació amb persones immigrants.

30/11/2017

La Hakseiat del 2 de desembre organitzada pels estudiants de l'ESEIAAT  de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) a les instal·lacions de l’Espai Emprèn UPC Terrassa (c. Colom, 2. Terrassa) comptarà amb la participació de més d'una trentena d'estudiants. Els participants hauran de generar, en un termini de 12 hores, idees tecnològiques viables per facilitar les tasques dels cooperants que treballen amb persones immigrants provinents de països africans.

Les aplicacions o tecnologies resultants hauran de ser útils per afrontar qualsevol de les etapes de la immigració a través del Mediterrani, ja sigui abans de sortir dels seus països d’origen, durant el viatge i, fins i tot per facilitar la seva integració social en el país de destí. Al final de la jornada es lliurarà un premi al millor projecte i un altre a la millor presentació.

Els estudiants que ho organitzen, Carlos Fernández, Marc Escuder, Carlos Arjona i Marc Martínez de Carlos Fernández, Marc Escuder, Carlos Arjona i Marc Martínez, estudien el màster en Enginyeria Industrial i han comptat amb la col·laboració de la Major League Hacking, IMANcorp Foundation, l’ONG Proactiva Open Arms i l’Espai Empren UPC. L'esdeveniment també compta amb el suport de les empreses Feedness Meals i Energy Drink de Pansalud.