S’inicia l’e-consulta al PDI de la UPC sobre la docència no presencial durant el confinament

Descarregar

Autoria de la imatge: Mudassar Iqbal, a Pixabay

El 26 de maig s’ha iniciat l’e-consulta al PDI de la UPC sobre el suport TIC rebut, els recursos disponibles, la metodologia emprada i altres aspectes relacionats amb la docència no presencial, com a conseqüència de la pandèmia per la COVID-19, amb l’objectiu de conèixer quina ha estat l’experiència docent i educativa del professorat durant aquest període. La consulta estarà oberta durant tres setmanes.

28/05/2020

L’e-consulta al PDI de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), enviada per correu electrònic al PDI, servirà per recollir informació sobre el suport TIC rebut durant el període excepcional de confinament  els recursos disponibles, així com la metodologia docent emprada en cada assignatura, en les tutories i en les avaluacions.

Aquesta e-consulta es realitza en paral·lel a la consulta electrònica que s’està efectuant a l'estudiantat de grau i màster sobre la docència no presencial com a conseqüència de la pandèmia, amb l’objectiu conèixer l’opinió en relació a l’experiència educativa que estan vivint.

Les dues consultes substitueixen, de manera puntual, les enquestes sobre les assignatures i l’actuació docent, suspeses per acord del Consell de Govern el dia1 d’abril, una mesura que també han pres altres universitats catalanes.

En cas de no haver-la rebut, es pot notificar per correu electrònic a info.enquestes@upc.edu