Joan Gispets pren possessió com a degà de la UPC-FOOT

Descarregar

Joan Gispets i el rector Francesc Torres (a la dreta de la imatge)

El professor Joan Gispets ha pres possessió, el 5 de juliol, del càrrec com a degà de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) de la UPC. Gispets ha estat reelegit en les eleccions celebrades el 10 de maig, en què ha estat el candidat únic.

05/07/2018

Joan Gispets renova, per quatre anys més, el seu mandat al capdavant de la FOOT de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), càrrec que ocupa des del maig del 2014. En les eleccions del 10 de maig, dels 77 vots emesos, 53 van ser a favor de Gispets, candidat únic, i 24 en blanc. L’equip de direcció que acompanya Gispets al capdavant de la FOOT està format pels professors i professores Meritxell Vilaseca, Genís Cardona, Aurora Torrents, Núria Vila, Xavier Molinero i Núria Tomàs com a directora del Centre Universitari de la Visió (CUV).

Joan Gispets (Manresa, 1971) és professor titular del Departament d’Òptica i Optometria de la UPC amb vinculació a la FOOT des de l’any 1995 i òptic optometrista expert en contactologia clínica. Gispets és Màster en Optometria i Ciències de la Visió per la Universitat de Manchester (1993) i es va doctorar per la UPC l’any 2009 amb una tesi doctoral en qualitat òptica i visual en usuaris de lents de contacte multifocals de visió simultània. Els seus interessos de recerca actuals es troben en l’àrea de la contactologia clínica. Té experiència de gestió com a director del CUV durant més de 10 anys.