Jordi Segalàs, reelegit director de l’Institut de Sostenibilitat

Descarregar

Retrat de Jordi Segalàs, al Campus Nord de la UPC

El professor i investigador Jordi Segalàs ha pres possessió, el 14 de febrer, com a director de l’Institut Universitari de Recerca en Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat de la UPC (IS.UPC), després d’haver estat reelegit en el càrrec.

15/02/2019

Vinculat al Departament de Mecànica de Fluids, Jordi Segalàs continuarà, durant els propers quatre anys, al capdavant de l’IS.UPC, institut universitari de recerca de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) que dirigeix des del gener del 2015.

Enginyer industrial i doctor per la UPC, Jordi Segalàs és professor a l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) i del Màster en Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat, impartit per l’IS.UPC.

De febrer 2014 a gener del 2015 va ser sostsdirector del mateix institut que dirigeix des de fa tres anys i, entre els anys 2006 i 2012, sotsdirector de relacions internacionals i sostenibilitat a l’EPSEVG.

La seva àrea d’expertesa se centra en l’educació en sostenibilitat en l’àmbit de l’enginyeria, així com en els processos transdisciplinars d’aprenentatge de la sostenibilitat en l’educació superior tecnològica. En aquest camp, és investigador del grup de recerca en Sostenibilitat, Tecnologia i Humanisme (STH).

Com a director de l'Institut de Sostenibilitat, Jordi Segalàs continuarà treballant amb el seu equip per a fer de la Sostenibilitat un dels puntals de l’educació i recerca  de la UPC mitjançant la promoció de polítiques de sostenibilització curricular i la impartició del Master en Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat i del programa de doctorat en Sostenibilitat.

Fora de l’àmbit de la UPC, Jordi Segalàs és el coordinador del Grup de treball en Sostenibilitat de la European Society of Engineering Education (SEFI).