Arriba la Universitat Catalana d’Estiu de la Natura (UCEN), en format virtual

Foto de Will White de Pexels

La Universitat Catalana d’Estiu de la Natura (UCEN) serà, enguany, del 10 al 31 de juliol, en format virtual. En els diferents cursos hi participaran professors de la UPC i d'altres professionals especialitzats, i es tractaran temes com el bosc i la sostenibilitat, el patrimoni de la sal i la relació entre art i ciència.

26/06/2020

Per 27è any consecutiu s'organitzen els cursos de la Universitat Catalana d’Estiu de la Natura (UCEN), que enguany tindran lloc en format virtual entre els dies 10 i 31 de juliol de la mà de professors de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) i altres professionals especialitzats.

La UCEN ofereix uns cursos que combinen les classes teòriques amb les sortides de camp, sempre en el marc natural de la comarca del Berguedà. Aquest any, les activitats seran en format virtual i consistiran en sessions teòriques, visites i tallers.

Les activitats gaudeixen de reconeixement de crèdits ECTS i estan incloses dins del Pla de formació permanent del professorat de secundària i primària del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Podeu consultar el programa aquí.