Els equips MotoStudent de la UPC ja preparen les motos per participar en la següent edició del certamen

L'equip de la EEBE a la competició

L'ePowered RACING ha estat el millor equip català a la competició

L'equip Synergy Racing Team, de l'EPSEM

L'equip Synergy Racing Team, de l'EPSEM

L'equip de l'EPSEVG, el Vilanova E3 Team

L'equip de l'EPSEVG, el Vilanova E3 Team

L'eRacing, equip de l'ETSEIB

L'eRacing, equip de l'ETSEIB

Part de l'equip MotoSpirit, de l'ESEIAAT a la competició

Part de l'equip MotoSpirit, de l'ESEIAAT a la competició

Després de participar en la 7a edició de MotoStudent, que va tenir lloc de l'11 al 15 d'octubre al circuit Motorland Aragó, els equips ePowered Racing, Vilanova E3 Team, Synergy Racing Team, MotoSpirit i eRacing carreguen piles per a la pròxima competició.

23/11/2023

Els estudiants i les estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya – BarcelonaTech (UPC) que han competit en la darrera edició de la MotoStudent  estan satisfets d'aquesta experiència, un aprenentatge que els encoratja a seguir treballant de cara a la pròxima edició del certamen. La 7a edició d'aquesta competició internacional, promoguda per la Moto Engineering Foundation i la TechnoPark MotorLand, s'ha disputat de l’11 al 15 d’octubre al circuit Motorland d'Alcañiz, Aragó.

L’ePowered Racing, de l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), ha destacat en les proves tècniques, i han quedat en la 1a posició d'Espanya i 3rs del món. A més, s'han situat en 2a posició en l'apartat de Disseny. En la classificació final, que té en compte proves tècniques i proves amb la moto, l'equip de l'EEBE ha estat el 1r de Catalunya, el 2n d'Espanya i el 5è del món.

El Vilanova E3 Team, de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG), també ha tingut una participació destacada. Van superar les verificacions estàtiques i dinàmiques amb el segon millor resultat entre els equips de la UPC que hi participaven, i van quedar en 19a posició a la categoria MS2, que agrupa totes les proves del circuit.

El Synergy Racing Team, de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) també va acudir a la cita amb el seu segon prototip. Van aconseguir una 23a posició a la categoria MS2, amb 100 punts més que en l’edició anterior. El grup està satisfet de la participació, sobretot pels resultats en la categoria de frenada i acceleració.

Per la seva part, l'equip MotoSpirit, de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT), van dissenyar un bòlid sostenible que va generar molt bones sensacions a la pista i al paddock. Malgrat que l'equip no va poder arribar a la cursa per problemes elèctrics del motor, se senten motivats per dissenyar un prototip més preparat de cara a properes competicions.

Finalment, pel que fa a l’equip de l’Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), l'eRacing, va superar amb èxit les proves estàtiques, tot i enfrontar-se a diversos contratemps.