La UPC lidera una de les jornades de We Unite! Start-ups

Des del mes de setembre i fins al desembre, les universitats associades a Unite! organitzen 'We Unite! Start-ups', una sèrie de sessions, en format virtual, amb ponents destacats dels diversos sectors de la indústria internacional, que exposaran el que es necessita per internacionalitzar les 'start-up' a diversos països europeus com ara Portugal, Suècia, Finlàndia i Espanya. La UPC organitza la sessió dedicada a tecnologies emergents, que tindrà lloc el 24 de novembre.

15/10/2021

El Tech Labs de la Universitat de Lisboa, la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), l'Aalto Startup Center i el KTH Reial Institut de Tecnologia d'Estocolm, en el marc de la xarxa Unite! , han creat les jornades 'We Unite! Startups'. Estan adreçades a la comunitat europea de start-up.  Amb l'objectiu d'unir les empreses d'Europa, fer networking i intercanviar coneixements, però també d'analitzar les tendències específiques de cada sector i les qüestions d'indústria creuada, en el context de la internacionalització. Aquestes jornades permetran a les empreses descobrir noves pràctiques en els processos d'internacionalització, alhora que coneixeran d'aprop els recursos de Unite! i les seves oportunitats de finançament.

Fins al mes de desembre, en cada sessió o webinar, una universitat liderarà i presentarà un nova temàtica específica a través d’un ponent rellevant de diferents sectors, que exposarà les estratègies empresarials, així com en les tendències respecte les quatre temàtiques específiques, que són agricultura, aliments, boscos i mar; salut i benestar; mobilitat urbana i sostenibilitat, i tecnologies emergents. Aquesta darrera és la que organitzarà la UPC el 24 de novembre.