La UPC obre les portes al futur estudiantat

Imatge de la nova campanya de promoció dels estudis 'Territori UPC'
Descarregar

Imatge de la nova campanya de promoció dels estudis 'Territori UPC'

El 15 de febrer ha tingut lloc la primera jornada de portes obertes conjunta de la UPC d’aquest curs, en què escoles i facultats donaran a conèixer, al futur estudiantat, els diferents estudis que imparteixen. Més de 2.300 persones han participat a la jornada, que ha oferit sessions presencials i virtuals, i se suma a les que programen els centres docents al llarg del curs.

15/02/2023

Per tal d’orientar els futurs estudiants en la tria d’estudis de cara al curs que ve, diversos centres docents de la Universitat Politècnica de Catalunya -  BarcelonaTech (UPC) han obert les seves instal·lacions el dia 15 de febrer, en una jornada conjunta de portes obertes. Més de 2.300 persones han assistit a aquesta primera jornada.

Les sessions, en format presencial i virtual, serveixen al futur estudiantat per resoldre dubtes sobre els graus que volen cursar, els plans d’estudi, les sortides professionals, la vida universitària, la mobilitat internacional o les pràctiques en empreses. Es tracta d’una oportunitat per conèixer de prop els 18 centres docents de la UPC i els detalls dels 65 graus universitaris que s’impartiran el curs 2023-2024.

A banda de la jornada de portes obertes conjunta, les escoles i facultats de la UPC ofereixen també sessions específiques. Consulteu el calendari complet a: www.upc.edu/jpo. Pel que fa als màsters, els centres docents també organitzen sessions informatives per donar a conèixer i resoldre dubtes sobre els 84 programes de màster universitari que s’hi imparteixen.

Territori UPC

'Territori UPC' és el lema de la campanya publicitària, protagonitzada per estudiants i estudiantes de la Universitat, que s'ha posat en marxa per informar sobre l’oferta formativa i les jornades de portes obertes que ofereixen les escoles i facultats. La campanya, que apel·la al futur estudiantat a formar part de la Universitat, s'ha promocionat amb missatges a les emissores Catalunya Ràdio, Flaix FM i Flaixbac, així com a través de les xarxes socials institucionals (Facebook i Instagram) i al web especialitzat en educació superior Unportal.