La UPC recorrerà la sentència que obliga a anul·lar un acord del seu Claustre Universitari

La UPC apel·larà davant del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya la sentència en relació a l'acord del Claustre Universitari de la UPC del 14 de setembre del 2021, en què es denuncia la injustícia del procediment obert pel Tribunal de Comptes de l'Estat espanyol als professors Andreu Mas-Colell i Albert Carreras de Odriozola.

01/04/2022

En els propers dies, la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) apel·larà davant del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya la sentència relativa a un acord del seu Claustre Universitari (CU 2021/01/02) del 14 de setembre del 2021, en el qual aquest òrgan denuncia la injustícia del procediment sancionador iniciat pel Tribunal de Comptes de l’Estat espanyol contra nombrosos antics membres del Govern català, entre ells el professor Andreu Mas-Colell i el professor Albert Carreras de Odriozola. El Claustre Universitari se solidaritza en aquest acord amb els afectats i s’adhereix a la declaració de l’Institut d’Estudis Catalans, formulada el 23 de juny de 2021.

La sentència, publicada el 30 de març, obliga la UPC a publicar al seu web la decisió del Tribunal durant un mes i imposa també el pagament de les costes del procés fins a un límit de 300 euros.