La UPC rep una placa acreditativa com a membre de la Huawei ICT Academy

Descarregar

El rector de la UPC, Daniel Crespo (a la dreta de la imatge), rep la medalla de mans del representant de Huawei

La UPC rep una placa acreditativa com a membre de la Huawei ICT Academy
Descarregar

Representants de l'empresa Huawei i de la UPC han mantingut una trobada, el 30 de juny

L'empresa Huawei ha atorgat a la UPC una placa acreditativa com a membre de la Huawei ICT Academy, un campus virtual que dona serveis a l’estudiantat. Ambdues entitats, que han mantingut una trobada durant el Mobile World Congress 2021 (MWC), han acordat intensificar la col·laboració mútua per fomentar el talent jove.

30/06/2021

El 30 de juny, la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) ha rebut, per part de l’empresa Huawei, una placa que acredita la Universitat com a membre de la Huawei ICT Academy i que ha recollit el rector Daniel Crespo. La Huawei ICT Academy és un campus virtual que impulsa la inserció laboral dels titulats i mitjançant el qual es promouen cursos de formació conjunts i informació adreçada a l’estudiantat i també al professorat.

Ambdues entitats, que han mantingut una trobada al MWC 2021 a Barcelona, han acordat estrènyer l’aliança que els uneix des de fa temps a través de la creació de l'Innovation Hub, en el marc del qual l’empresa finança un programa de captació de talent jove en l’àmbit de les matemàtiques, i s’organitzen conjuntament des de competicions i jornades, a programes de formació i de pràctiques, entre d'altres activitats, i on també s’ha creat la comunitat Barcelona Tech Math Circle. Una de les activitats recents és el Huawei European University Challenge!, que ha tingut lloc del 16 al 30 de juny, i al qual ha estat convidat a participar l'estudiantat de grau, màster i doctorat de la UPC.

A la trobada amb representants de Huawei hi ha assistit una delegació de la UPC, formada pel rector Daniel Crespo; el vicerector de Transferència, Innovació i Emprenedoria, Climent Molins; la vicerectora de Política Internacional, Lourdes Reig; el director de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC), Luis Alonso; el director de Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS), Miguel Ángel Barja; el delegat de la UPC peral Mobile World Congress (MWC), Josep Lluis Larriba; el cap de Gabinet del Rector, Lluís Monfort, i la directora del Gabinet de Relacions Internacionals, Helena Martínez.