Let's Unite! Coneix a Núria Garrido

Descarregar

Nuria Garrido

Núria Garrido és professora i investigadora de la UPC i actualment també vicepresidenta d'UPC Alumni. Participa activamente a Unite! formant part del grup de treball TF6 Mobility4all.Students, dedicat a la mobilitat d'estudiants i més concretament, participa en el grup de treball de Pràctiques per a estudiants. El que més li agrada del seu treball és estar en contacte amb l’estudiantat ja que li agrada pensar que, com a docente, pot tenir un impacte positiu en les seves vides. Quan no està treballant, li encanta passar temps amb la seva família i amics. Les relacions amb les persones del seu entorn personal i professional són, per a ella el més important.

27/06/2022

Quin projecte futur de Unite! et fa especial il·lusió? i Per què creus que és important per a l'estratègia de Unite!?

Estic entusiasmada amb el projecte Unite! Internships. Crec que serà interessant que els nostres estudiants puguin realitzar pràctiques en qualsevol laboratori de recerca de les universitats de Unite!. Podran així unir-se a alguns dels millors grups de recerca de tota Europa i treballar amb ells. Les universitats que formen part de Unite! reconeixen la creixent contribució del treball dels equips d'investigadors/as cap a una societat més inclusiva, diversa, verda i digital i cap a la consecució dels ODS. Per tant, estem disposats a promoure la mobilitat dels nostres estudiants a través del desplegament del projecte Unite! Internships. Les pràctiques de Unite! tenen com a objectiu millorar i complementar els coneixements acadèmics dels estudiants, millorar les seves habilitats i, per tant, facilitar la seva ocupabilitat. A més, el valor afegit de Unite! Internship serà la inclusió de la formació en habilitats com a part integral de l'experiència formativa.

En què està ara centrat el teu grup de treball?

Estem desenvolupant diferents iniciatives per millorar la mobilitat dels nostres estudiants. Entre elles, m'agradaria destacar:

• Virtual Exchange Concept Courses: un catàleg amb diferents propostes de cursos
  • Unite! Internships: s'han acordat els principis d'un programa de pràctiques Unite! i enguany es realitzarà una experiència pilot.
  • Open badge system: estem treballant en un sistema per a certificar les activitats internacionals dels nostres estudiants.
  • Unite! Summer Schools: s'han acordat els criteris per als cursos de les escoles d'estiu Unite!

Quin és per a tu l'avantatge de treballar o estudiar en una universitat Unite!?

Diria que el més valuós de treballar en una universitat Unite! és l'oportunitat que et brinda per conèixer i treballar amb persones increïbles d'altres universitats que estan interessades i s'esforcen per aconseguir els mateixos objectius que tu. El potencial d'aquesta aliança és extraordinari, compartim experiències, coneixements i aprenem els uns dels altres. Estem creant la Universitat Europea del futur. Què pot ser més emocionant?

Més informació

El grup de treball "Mobility4All Students" del TF6 treballa en la columna vertebral de l'aliança Unite!, que és la creació d'un multicampus transnacional en el qual la mobilitat a tots els nivells, tant horitzontal com vertical i per a tothom sigui una realitat. La missió principal d'aquest grup de treball és construir un entorn de "mobilitat per a tots" ajustat, ben estructurat i sostenible.