Aprèn, el nou portal de la producció docent de la UPC

Descarregar

Des d'aquest portal s'accedeix a tot tipus de contingut relacionat amb l'activitat docent de la UPC

Aprèn, el nou portal de la producció docent de la UPC
Descarregar

Des d'Aprèn s'accedeix a més de 180.000 entrades

La UPC posa en marxa Aprèn, una nova plataforma que facilita l’accés als continguts elaborats pel professorat de la UPC com a eina de suport a l'activitat docent.

04/03/2021

El nou portal Aprènque ha posat en marxa la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) permet accedir a tot tipus de contingut relacionat amb l’activitat docent, des d'apunts i presentacions, exàmens, treballs de fi d’estudis, audiovisuals i llibres, fins a treballs d’estudiants, problemes i exercicis, pràctiques, programari i imatges.

Aprèn es nodreix dels continguts docents que el personal docent i investigador de la Universitat incorpora a UPCommons, el portal del coneixement obert de la UPC, i també a Zonavídeo, la plataforma de continguts audiovisuals de la Universitat.

Així, des d'Aprèn es pot accedir a més de 180.000 entrades, corresponents a diferents categories de cerca: professorat (2.757), organització (47), assignatures (3.322), titulacions (336), contingut docent (86.843), accés obert (35.841), treballs finals (52.176) i vídeos (491).

Amb la nova plataforma, es potencia la visibilitat i l’impacte de la producció docent del professorat de la UPC, s'incrementa la publicació en accés obert del contingut docent i se'n facilita la reutilització, alhora que se n'identifica l'autoria.

Per incorporar continguts a Aprèn, cal posar-se en contacte amb la persona d'enllaç de cadascuna de les biblioteques de la Universitat.