Premis Sant Jordi 2023 de l’IEC a 17 persones de la comunitat UPC

Foto de família dels guardonats amb els Premis  Sant Jordi 2023 de l’IEC
Descarregar

Imatge dels guardonats amb els Premis Sant Jordi 2023 de l’IEC

17 persones vinculades a la UPC −entre docents, estudiants i ‘alumni’− han estat guardonades per l’Institut d’Estudis Catalans (IEC) amb els Premis Sant Jordi 2023.

26/04/2023

Els Premis Sant Jordi 2023 de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC) han reconegut la tasca de 17 persones vinculades a la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), entre les quals hi ha professors, estudiants, alumni i persones amb alguna vinculació amb la institució El lliurament dels premis ha tingut lloc el 21 d’abril a la seu de l’IEC.

Pel que fa al professorat, han estat guardonats el professor Rubén Navarro González, del Departament de Teoria i Història de l'Arquitectura i Tècniques de Comunicació, i el professor del Departament de Matemàtiques Juanjo Rué Perna.

Quant a estudiants, l’IEC ha guardonat Oriol Riera Gual i Marc Vizcarra Pascual, de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB); Júlia Doz Puyuelo i Leire Román Hernández, de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV); Ana Sallés Rius, del Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS); Samuel Manresa Ortiz, de l’Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC), i Jordi Vilà Casadevall, del CFIS.

També s’han reconegut els i les alumni Carme Pinós Desplat, David Arcos Gutiérrez, Laura Farré Rozada, Bruguers Gallego Guiu, Marc Nualart Batalla, Tomàs Ortega Sánchez i Sònia Gascó Palau.

Així mateix, ha rebut una distinció Mar Porras Martínez, que des del 2015 és mentora del programa M2m de la UPC.