Presentació d'un conjunt d'actuacions per donar un nou impuls al Campus Diagonal-Besòs de la UPC

El 26 de febrer, a les 10 hores presentaran diverses actuacions que s'iniciaran aquest any per donar un nou impuls al Campus Diagonal-Besòs de la UPC i consolidar-lo com a espai d'interacció de la comunitat universitària, veïnal i empresarial.

25/02/2019

En l’acte hi participaran el primer tinent d'alcaldia, Gerardo Pisarello; la quarta tinenta d'alcaldia i presidenta del Consorci del Campus Diagonal-Besòs, Janet Sanz; l'alcalde de Sant Adrià de Besòs, Joan Callau; el Secretari d'Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Francesc Xavier Grau, i el rector de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), Francesc Torres. Hi assistiran, a més, representants del Consorci de la Zona Franca, l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), del Consell Comarcal del Barcelonès i de l’Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE).