Reconeixement a la professora Maria Àngels Puigví, guardonada per la seva trajectòria docent

Descarregar

Públic assistent i membres participants en l'acte de reconeixement de Maria Àngels Puigví (a la taula, segona per la dreta)

Dimecres, 13 de setembre, l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB) de la UPC ha estat l’escenari de l’acte de reconeixement a la professora Maria Àngels Puigví, guardonada pel Consell Social de la Universitat amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2017, en la modalitat de trajectòria docent.

14/09/2017

Presidit pel rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Enric Fossas, l'acte ha comptat amb la participació del president del Consell Social de la Universitat, Ramon Carbonell, i de la mateixa Maria Àngels Puigví, que ha impartit la conferència ‘De Janus a Maat’.

Investigadora del Departament d’Enginyeria Civil i Ambiental i professora de l’Escola de Camins de la UPC en les assignatures d’àlgebra i geometria i àlgebra lineal, en els nivells de grau i màster, Puigví ha dinamitzat diferents projectes docents, que l’han fet mereixedora de la medalla d’aquest centre perla seva tasca en projectes de millora de la qualitat docent. També ha estat reconeguda per la capacitat de fer docència en una assignatura considerada difícil i en la qual, malgrat tot, ha obtingut unes valoracions excepcionals i una acollida excel·lent per part dels estudiants.

La seva candidatura al Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària del Consell Social va ser presentada per la delegació d’estudiants de l’Escola de Camins, cosa que el jurat va valorar molt positivament en la designació del guardó.

Un reconeixement a la millora docent
El Premi a la Qualitat en la Docència Universitària, convocat pel Consell Social, està adreçat al personal docent i investigador de la UPC o a equips docents adscrits a unitats bàsiques de la Universitat, amb la finalitat incentivar l'excel·lència de la funció docent mitjançant el reconeixement d'una activitat rellevant o iniciatives que hagin contribuït a la renovació i la millora de la qualitat docent. El guardó, de caràcter honorífic, té una periodicitat anual.