Represa de les classes teòriques amb presencialitat restringida per a l’estudiantat de primer

A partir del dia 8 de febrer, i segons les mesures aprovades pel PROCICAT, es reprenen les classes teòriques amb presencialitat restringida per a l’estudiantat de primer curs de grau de la UPC, i continuen les pràctiques i les avaluacions programades presencialment per a la resta de l’estudiantat. Cada centre docent detallarà com s’impartiran les assignatures, a partir dels plans de contingència adoptats durant la tardor per aquests estudiants.

05/02/2021

D’acord amb les mesures aprovades el 4 de febrer pel PROCICAT, els campus universitaris podran reprendre, a partir de dilluns dia 8 de febrer, les classes teòriques amb presencialitat restringida per a l’estudiantat de primer curs de grau. L’estudiantat de primer curs de grau de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) haurà de consultar a la seva escola o facultat el detall d’aquesta presencialitat restringida en cada assignatura i grup, d’acord amb el model híbrid adoptat per a aquest curs 2020-2021.

Pel que fa a la resta de cursos de grau universitari i de titulacions (màsters i postgraus), les autoritats sanitàries demanen que es mantingui únicament l’activitat presencial en les pràctiques i en les avaluacions que s’hagin programat en aquesta modalitat.

Les noves mesures tenen una vigència inicial de dues setmanes prorrogables.

La UPC continua treballant per mantenir els campus com a espais segurs durant la pandèmia i insta a la comunitat universitària a fer una especial atenció a les mesures de protecció personal.