El poeta i arquitecte Joan Margarit inicia la Setmana de la Poesia a la UPC

Barcelona celebra la Setmana de la Poesia cada mes de maig des de fa 22 anys. Enguany, la Setmana s'ha cancel·lat, però la UPC comparteix versos de la mà de persones vinculades a la comunitat universitària, com el poeta i arquitecte Joan Margarit, en el marc del programa UPCArts.

15/05/2020

De l'11 al 17 de maig se celebra a Barcelona la Setmana de la Poesia. Habitualment, en cada edició es duen a terme rapsodes, poemes i recitals, performers, concerts i també conferències, debats i lluites de versos. Enguany, però, no ha estat possible celebrar aquests actes com en edicions passades degut a la situació actual de crisi per la pandèmia. Tot i així, des de la UPC no es vol deixar passar l'ocasió de compartir versos de la mà d'estudiantat, doctorands, alumni i personal tant docent i investigador com d'administració i serveis.

L'activitat s'emmarca en el programa cultural UPCArts i s'inicia amb dos poemes recitats per l'arquitecte i professor de l'Escola d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB)  Joan Margarit,  guardonat recentment amb el premi Cervantes 2019. Es pot consultar la informació a: https://bibliotecnica.upc.edu/upcarts.