Proclamats els resultats definitius de les votacions electròniques per cobrir vacants al Claustre Universitari

El 15 de novembre s'han proclamat els resultats definitius dels candidats i candidates electes per cobrir les vacants al Claustre Universitari de la UPC.

15/11/2017

Els resultats definitius per a la provisió de vacants al Claustre Universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s'han publicat a la Seu Electoral Electrònica. Segons aquests resultats, s'han cobert la majoria de representants a escollir. Les votacions han tingut lloc del 6 al 9 de novembre, per urna electrònica.

Concretament, s'havien de renovar un representant del PDI doctor amb vinculació permanent (PDI-A), sis representants del Personal investigador en formació (PDI-B2), dos del PDI permanent doctor (PDI-B3), un del PDI permanent no doctor (PDI-B4) i 17 representants de l’estudiantat.