Oberta, fins al 20 de desembre, la convocatòria dels premis IND+I Science, adreçats a estudiantat de doctorat

Descarregar

De d'esquerra a dreta: Joan Elias, rector de la UB; Carles Ruiz, alcalde de Viladecans, i Francesc Torres, rector de la UPC, en l'acte de signatura del conveni entre les tres institucions

Fins al proper dia 20 de desembre està obert el període de recepció de propostes per als premis IND+I Science, amb els quals es vole reconèixer la recerca realitzada per estudiantat de doctorat que explora la noció de valor públic i finalitat pública en l'àmbit de la innovació, la indústria i l'agenda de ciutats sostenibles.

15/11/2018

Des del 6 de novembre, i fins al 20 de desembre de 2018, està obert el termini de recepció de propostes per als IND+I Science, uns premis que reconeixen el coneixement que s'està produint en l'àmbit universitari i promouen la seva transferència cap a les polítiques públiques. S'hi poden presentar doctorands que facin recerca a universitats catalanes i estudiants catalans que estiguin a universitats estrangeres i, en aquesta edició, la convocatòria preveu tres temàtiques: sistemes i polítiques d'innovació, agenda de desenvolupament metropolità i indústria verda per al creixement sostenible. El treball premiat en cada categoria rebrà 3.000 euros.

Coincidint amb l'inici de recepció de propostes, s'ha firmat el conveni de col·laboració per a l'IND+I Science entre la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), la Universitat de Barcelona (UB) i l'Ajuntament de Viladecans. Durant la signatura del conveni, Francesc Torres, rector de la UPC, ha apuntat que "aquesta col·laboració suposa un win-win per a totes les institucions implicades". També Joan Elias, rector de la UB, ha destacat que "l'IND+I Science contribueix a situar la innovació i la transferència de coneixement en un element estratègic de la universitat". Finalment, l'alcalde de Viladecans, Carles Ruiz, ha considerat que "amb iniciatives com l'IND+I Science estem abordant des de les institucions els canvis tecnològics i d'estils de vida que s'estan produint a nivell global per ser així un territori innovador i competitiu".

El concurs IND+I Science també compta amb el suport de l'Institute for Innovation and Public Purpose de la University College London, l'Àrea Metropolitana de Barcelona, el Pacte Industrial de la Regió Metropolitana de Barcelona i el Pla Estratègic Metropolità de Barcelona.

Més informació: