9 beques de Doctorat per a projectes en tres àrees prioritàries de Unite!

Oportunitat per a doctorands i doctorandes de les universitats Unite!

La convocatòria, centrada en conversió i emmagatzematge d'energia, Intel·ligència artificial i Indústria 4.0, està oberta del 24 de novembre al 31 de desembre de 2023, gràcies a l'acord de col·laboració entre ULisboa i la Fundação para a Ciência e a Tecnologia (FCT)

28/11/2023

La Universitat de Lisboa (ULisboa), universitat membre de l’aliança Unite!, en col·laboració amb la Fundação para a Ciência e a Tecnologia (FCT)  atorgarà 9 beques de Doctorat per a tots aquells estudiants interessats a fer recerca en àrees com: conversió i emmagatzematge d'energia (fotovoltaics, vent, bateries, hidrogen); Intel·ligència artificial i Indústria 4.0.

Els projectes de recerca subjacents a les subvencions es realitzaran a la Universitat de Lisboa i en una altra universitat associada a Unite!, com és el cas de la Universitat Politècnica de Catalunya-Barcelona Tech (UPC). Els ajuts seran finançats Fundação para a Ciência e a Tecnologia (FCT) gràcies a la col·laboració entre aquesta fundació i l’aliança. Els projectes seran co-tutelats per la Universitat de Lisboa i una altra de les universitats Unite!.

Tots els procediments de sol·licitud, inclosa la presentació, avaluació, comunicació de resultats, audiències preliminars, reclamacions i recursos es fan exclusivament en línia.

Més informació

Les sol·licituds s'han de presentar a través de l'adreça de correu electrònic: candidaturas.rh.reitoria.ulisboa.pt