Inscripcions obertes, fins al 31 d'octubre, a la DigiEduHack

Descarregar

DigiEduHack Challenge és un hackathó híbrid de 24 hores

La hackató s'adreca a estudiantat de les universitats Unite! i tindrà lloc, en línia, del 8 al 10 de novembre

04/10/2023

Els estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya- BarcelonaTech (UPC) poden participar en la DigiEduHack, una hackató que organitza l’Online Hybrid Lab de la Universitat d’Aalto (Finlàndia) per a tots els estudiants de les universitats que formen part de l'aliança, entre les que s'inclou la UPC. DigiEduHack Challenge és una hackató híbrida de 24 hores, que tindrà lloc del 8 al 10 de novembre, adreçada a estudiants de qualsevol formació de les universitats Unite! i que proposa als estudiants trobar solucions i idees que responguin al repte: 'Com podem crear una comunitat que doni suport a l'estudi en línia?'.

Solucions innovadores per a la formació en línia
Un curs en línia és molt diferent del que es desenvolupa en una classe amb altres estudiants i un/a professor/a present. Pot ser difícil sentir-se prou motivat per continuar amb les tasques i exercicis del curs sense el suport dels companys. El sentiment de comunitat, la seva existència i la seva implicació, és extremadament important, especialment quan es treballa en matèries complexes i noves. La motivació extrínseca i el suport de la comunitat ens poden ajudar a sentir-nos millor al llarg del camí de l'estudi i proporcionar estimulació addicional per continuar el curs.

A partir d'aquesta reflexió, els organitzadors proposen als estudiants que participin en la DigiEduHack Challenge pensar en què es podria fer abans, durant, i després que tingui lloc l'aprenentatge en línia, per donar suport als estudiants en tots els aspectes de l'aprenentatge. En definitiva, proposar solucions que ajudin els estudiants a donar-se suport els uns als altres, reduir les taxes d'abandonament i elevar tant l'experiència dels estudiants com dels professors en l'aprenentatge en línia.