La UPC participa en el VI Dialogue Unite! al Politécnico di Torino

Descarregar

La ciutat de Torino acollirà els representants de Unite!

Una delegació de la UPC encapçalada pel rector participarà en la trobada que reunirà del 20 al 22 de setembre a la ciutat italiana, els membres de les comunitats de les universitats sòcies de l’aliança universitària, incloses les recentment incorporades: la Universitat de Ciència i Tecnologia de Wrocław (Wroclaw Tech), i la Universitat Tecnològica de Graz (TU Graz).

06/09/2022

El Politecnico di Torino (PoliTO) serà la seu del VI Diàleg Unite! que tindrà lloc entre el 20 i el 22 de setembre a la ciutat italiana i en què  participarà una delegació de la UPC encapçalada pel rector. La trobada reunirà als membres de les comunitats de les universitats sòcies de l’aliança universitària, incloses les recentment incorporades: la Universitat de Ciència i Tecnologia de Wrocław (Wroclaw Tech) i la Universitat Tecnològica de Graz (TU Graz).

Aquest nou Dialogue Unite! servirà per presentar les activitats desenvolupades durant la fase pilot d’Erasmus+ i la fase pilot encara en curs del projecte H2020 i per llançar els nous projectes de l'aliança. El programa de la trobada inclou les reunions dels òrgans de govern de l’aliança (Plataforma de Govern, Comitè de Direcció i Fòrum Acadèmic), sessions plenàries i nombroses reunions dels equips de treball. A més, s’ha previst per al dia 19 de setembre un taller estratègic amb tots els rectors i rectores de les universitats sòcies.

En la sessió plenària 'Impacte present i futur' del 21 de setembre, que serà retransmesa en obert, participaran agents externs interessats en els projectes que està desenvolupant l’aliança. La sessió de cloenda es farà conjuntament amb la xarxa Clúster, bressol de Unite! en la qual també hi participa la UPC.

Més informació sobre el programa

Unite! Diàlegs

Els diàlegs són el format clau per a augmentar la visibilitat de Unite! a les universitats membres i els seus ecosistemes i per difondre la visió de Unite! entre el personal universitari i els estudiants. Els diàlegs estan oberts a tots els membres de les universitats associades.

Els diàlegs anteriors han estat:

• Del 11 al 14 de febrer de 2020: Espoo-Helsinki, acollit per la Universitat d'Aalto (Aalto)
  • 30 de setembre de 2020: Lisboa, acollit per la Universitat de Lisboa (ULisboa)
  • Del 8 al 10 de març de 2021: Grenoble, acollit per l'escola de postgrau d'enginyeria i gestió de Grenoble INP, University Grenoble Alpes (Grenoble INP-UGA)
  • El 29 de novembre i l'1 de desembre de 2021: Barcelona, acollit per la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC)
  • Del 8 al 10 de març i del 3 al 15 de juny de 2022: Estocolm, acollit pel KTH Royal Institute of Technology (KTH)