Els 20 estudiants de la UPC que participaran en el Unite! Student Festival ja preparen maletes

Tot a punt per el Unite! Student Festival a Lisboa

Estudiants de la UPC que viatjaran a Lisboa

Més de 200 estudiants de les 9 universitats sòcies de l'aliança participaran en un esdeveniment dissenyat amb estudiants, per estudiants i per a estudiants. Tota l’activitat del Festival, es podrá seguir a través del perfil d’Instagram de Unite! on els estudiants aniran compartint les seves experiències.

20/06/2023

Amb el lema "Connectant la comunitat de Uniters", la ciutat de Lisboa acull del 29 de juny a l’1 de juliol el Unite! Student Festival. El programa del Festival combina activitats lúdiques, interculturals i de cocreació per impulsar el compromís de la comunitat d'estudiants de Unite!. L'objectiu dels organitzadors, des de la Universitat de Lisboa (Ulisboa) ha estat crear activitats per a aprofitar al màxim aquest temps compartit, on la diversitat, la inclusió i la diversió són els principals protagonistes. Els estudiants participants tindran l'oportunitat perfecta per conèixer companys de totes les universitats de l'aliança i aprendre els uns dels altres. El programa inclou debats, intercanvi d'idees i creació de xarxes durant els actes culturals.

El Festival des de dins
Si ets un dels participants del Festival, aquí trobaràs tota la informació sobre el programa, els llocs o l'organització del Festival.

Vols parlar amb altres estudiants abans d’anar a Lisboa?
Hi ha un Fòrum al Metacampus perquè puguis conèixer a altres estudiants i xerrar abans del Festival.

Vols posar-te en contacte amb tots els estudiants que assisteixen a l'esdeveniment i veure què passa durant el Festival?
La setmana anterior al Festival, Unite!, llança una campanya de compte enrere a través del seu compte d'Instagram. Un estudiant de cada universitat associada ens mostrarà en les històries d'Instagram com s'està preparant per al festival i quines són les seves expectatives. Una vegada que comenci el Festival, es continuaran compartint totes les activitats que tinguin lloc a través del compte d'Instagram mitjançant storiesreels i posts.

Si estàs a Lisboa, no dubtis a publicar i etiquetar a @uniteuniversity o utilitzar les etiquetes oficials:
#LetsUnite #UniteStudentFestival