Pau Maza i Díaz, estudiant de la UPC, nou portaveu de SURE!, el consell d’estudiants de Unite!

Pau Maza, estudiant de l'ESEIAAT, portaveu de l'estudiantat de Unite!
Descarregar

Pau Maza, estudiant de l'ESEIAAT, portaveu de l'estudiantat de Unite!

Descarregar

Beatriz Beatriz de Sousa Rodrigues, de ULisboa. Portaveu de l'estudiantat Unite!

Juntament amb l’estudiant de la Universitat de Lisboa, Beatriz de Sousa Rodrigues, representaran als estudiants de les universitats que formen part de l’aliança

09/11/2022

Students in Unite! for Representation and Empowerment (SURE!) ha presentat els seus dos nous portaveus, coincidint amb la nova etapa de l'aliança Unite!. Són Beatriz de Sousa Rodrigues, de ULisboa i Pau Maza, estudiant de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC)SURE! és l'òrgan de representació dels estudiants de l'aliança i participa activament en els òrgans de govern. Des de SURE! es promouen les oportunitats que Unite! ofereix a tots els estudiants per cocrear i comprometre's en projectes amb estudiantat d'altres universitats europees.

Beatriz de Sousa Rodrigues és estudiant de la Facultat de Farmàcia de ULisboa, on cursa un màster en Ciències Farmacèutiques. Involucrada en l'associacionisme, és la vicepresidenta de relacions externes de l'associació local d'estudiants i ha organitzat esdeveniments europeus per a estudiants universitaris. Recentment s'ha afiliat a SURE! i ha participat en el Diàleg Unite!, que va tenir lloc a Torí el mes de setembre passat.

Pau Maza és estudiant del Grau d'Enginyeria de Sistemes Audiovisuals  a l’ESEIAAT. Ha participat en diferents òrgans de representació a la seva escola i en la Universitat com a coordinador del Consell de l'Estudiantat, membre del Claustre Universitari, del Consell de Cooperació al Desenvolupament i de la Comissió de Qualitat, entre altres. També ha estat membre del comitè executiu del Consell d'Estudiants de Catalunya. Pau és membre de CLUSTER i forma part de Unite!, des de novembre de 2021.

Nous reptes per als estudiants de Unite!
Pau Maza explica que "SURE! s’ha de consolidar en l'aliança amb l'objectiu que els estudiants tinguin un paper més proactiu, participant en iniciatives que es promouen des dels grups de treball d’emprenedoria, recerca i doctorat i ensenyament i aprenentatge". Per a ell, el futur de Unite! "és molt prometedor i els estudiants farem tot el possible per mantenir la gran relació entre tots els agents de l’aliança i SURE!".