Inscripcions obertes, fins a 5 de novembre, per participar a l’Assemblea Europea d’Estudiants

Descarregar

Estudiants europeus al Parlament en la darrera edició de l'Assemblea Europea d'Estudiants

L’estudiantat de la UPC, com a membres de l’aliança europea Unite!, poden sol·licitar participar en aquesta trobada que tindrà lloc al Parlament Europeu d’Estrasburg l’abril de 2024.

27/10/2023

L’estudiantat de les universitats Unite!, entre les que s'inclou la Universitat Politènica de Catalunya -Barcelona Tech (UPC), poden participar en la pròxima reunió dels estudiants universitaris europeus en l’Assemblea Europea d’Estudiants (ESA) que tindrà lloc al Parlament Europeu del 10 al 12 d’abril del 2024. L’objectiu de la trobada és elevar a la Comissió Europea propostes i recomanacions per a la presa de decisions al voltant dels grans reptes europeus.

Les sol·licituds estan obertes per a estudiantat de totes les nacionalitats, i nivells d'estudi sempre que estiguin matriculats en una institució d'educació superior que participi en una de les 50 aliances universitàries europees. De gener a abril, els estudiants seleccionats prepararan remotament el seu treball, coneixeran experts, participaran en debats i redactaran propostes polítiques. L'abril de 2024 es reuniran a Estrasburg, en el Parlament Europeu, per  presentar-les a l'Assemblea i votar sobre elles.

Dissenyada per i per a estudiants, l'Assemblea Europea d'Estudiants (ESA) és un projecte que reuneix cada any més de 200 estudiants de les 50 #EuropeanUniversities Alliances per intercanviar idees sobre els diferents reptes de tots els àmbits que ens plantegem a Europa en els propers anys. Tres estudiants de la UPC, ja van participar en la darrera Assemblea, representant amb altres nou estudiants a l'aliança Unite!