La intel·ligència artificial i l’ensenyament centren la segona Conferència anual Ed-Future de Unite!

Les inscripcions estan obertes per al professorat de la UPC, així com estudiants de doctorat i postdocs involucrats en l'ensenyament.

05/10/2023

"Educació Superior Sostenible en el món de la IA Generativa" és el títol de la segona conferència anual Unite!-Ed Future, que tindrà lloc el 23 de novembre, i que s'adreça especialment a tot el personal docent de les universitats que formen part de l’aliança Unite!, entre elles, la Universitat Politècnica de Catalunya-BarcelonaTech (UPC). L'objectiu de la trobada és millorar la capacitació en pedagogia del personal docent de les universitats Unite!, compartint exemples d'innovació en l'ensenyament, en aquesta edició, vinculats a l’ús de la intel·ligència artificial. Unite! Ed-Future 2023 tindrà lloc, en línia, a través de Zoom, el 23 de novembre del 9.00 a 16.00 h. Les inscripcions estaran obertes fins al 20 de novembre.

Les activitats promogudes des de l’equip de treball Tecahing and Learning de Unite! (TaL) de Unite! s’adrecen al professorat de les universitats sòcies i a institucions associades així com a estudiants de doctorat i postdocs involucrats en l'ensenyament, interessats a compartir i desenvolupar pràctiques innovadores d'ensenyament i aprenentatge.