Investigadors de 19 universitats europees es troben a la UPC per crear consorcis de recerca internacional per a les convocatòries Horizon Europe

Investigadores treballant en un laboratori
Descarregar

La UPC acollirà la trobada 'Matchmaking event' d'investigadors i investigadores europeus

La trobada, promoguda des de les aliances Unite! i EELISA, tindrà lloc, en línia, el 23 d’octubre i, de manera presencial, a la UPC el 30 de novembre i l'1 de desembre. El termini per inscriure’s finalitza el 17 d’octubre

17/10/2023

La Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) acollirà la trobada presencial del Matchmaking event organitzat per les aliances universitàries Unite!, a la qual pertany la UPC, i EELISA. La trobada se centra en la recerca en l’àmbit de la sostenibilitat amb l’objectiu de crear nous consorcis internacionals que presentin propostes a les convocatòries Horizon Europe , especialment en el Clúster 5 (Clima, Energia i Mobilitat) i el Clúster 6 (Alimentació, Bioeconomia, Recursos Naturals, Agricultura i Medi Ambient). Les aliances Unite! i EELISA agrupen 19 universitats tecnològiques europees i la iniciativa és fruit de la cooperació entre les dues aliances.

La trobada es desenvoluparà en dues etapes:

1. Una primera, en línia, exploratòria, el 23 d’octubre, de 15:30-18:00 h. En aquesta reunió els investigadors i investigadores es repartiran en diferents sales virtuals, corresponents a les diferents “calls” de la convocatòria, per parlar sobre possibles propostes conjuntes.
  2. Una segona, presencial, tindrà lloc a Barcelona, a la UPC, el 30 de novembre i l'1 de desembre, amb els consorcis que s’hagin pogut establir a la reunió prèvia, per debatre propostes concretes.