La comunitat Unite! es reuneix en el IX Unite! Dialogue a Graz, a Àustria

Imatge del cartell promocional de la treobada amb una foto de la ciutat de Graz

La Universitat de Graz acull una nova edició dels Unite! Dialogues

El Dialogue de Unite! reuneix, del 27 al 29 de febrer, a PDI, PTGAS i estudiantat de les nou universitats de l'aliança, per debatre sobre el futur sostenible de la universitat europea. Una delegació de la UPC assisteix a la trobada.

23/02/2024

Sota el títol 'Pensa més enllà i crea un impacte sostenible', la comunitat implicada en el desenvolupament de l'aliança Unite!, entre ells membres de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), participaran al  IX Unite! Dialogue, que té lloc a la Universitat Tecnològica de Graz (Àustria) el . En aquesta edició, els organitzadors han posat el focus de la trobada en la visió de futur de l'aliança amb especial accent sobre la importància dels esforços de col·laboració per aconseguir un impacte sostenible en l'educació europea. L'objectiu de les diferents sessions és animar la comunitat de les nous universitats Unite! a explorar solucions innovadores, fomentar el pensament col·lectiu i treballar plegats per abordar els reptes, contribuint a un impacte positiu durador en el panorama de l'educació superior i en la societat en el seu conjunt.

Durant el Diàleg, tots els participants, entre ells els que formen part de la delegació UPC, tindran l'oportunitat de participar en diverses reunions de grups de treball. A més, la reunió compta amb sessions transversals i plenàries que oferiran una visió global de les comunitats de l'aliança, les seves àrees d'interès i els projectes en curs.