Conferència Unite! sobre Ensenyament i Aprenentatge, el 10 de novembre

Dues membres de la comunitat Unite! treballant durant el Unite! Dialogue a Polito
Descarregar

Unite! debatrà sobre el futur i la innovació en l'ensenyament superior

La conferència s'adreça a docents i estudiants de doctorat de la UPC, que poden assistir de manera virtual i gratuïta a les diferents sessions.

07/11/2022

L’aliança Unite!, de la qual en forma part la UPC, ha organitzat per al proper 10 de novembre la primera Conferència Unite! sobre Ensenyament i Aprenentatge Unite! Ed Future. La trobada, gratuïta per a tot el personal i estudiantat de la UPC, s’adreça especialment a professors i professores de les universitats Unite!, institucions associades, estudiants de doctorat i postdocs implicats en l'ensenyament universitari interessats en compartir i desenvolupar pràctiques d'ensenyament i aprenentatge innovadores.

El desenvolupament de la capacitat pedagògica i els exemples d'innovació en l'ensenyament són crucials per renovar i millorar l'educació universitària. La Conferència d'Ensenyament i Aprenentatge de Unite! ofereix una excel·lent oportunitat per intercanviar experiències i idees centrades, per exemple, en la interacció en entorns d'aprenentatge digitals i híbrids, l'aprenentatge centrat en l'estudiant i diversos aspectes del desenvolupament sostenible.

Unite! Ed Future tindrà lloc el 10 de novembre, de 9 a 16 hores, en línia a través de Zoom