La Universitat de Ciència i Tecnologia de Wrocław acull la reunió del Comitè Directiu de Unite!

La Universitat de Ciència i Tecnologia de Wrocław (Wroclaw Tech), a Polònia
Descarregar

La Universitat de Ciència i Tecnologia de Wrocław (Wroclaw Tech), a Polònia

Participants de les universitats Unite! en l'Steering Committee
Descarregar

Participants de les universitats Unite! en l'Steering Committee

Serà la primera vegada que totes les universitats Unite! visitin la universitat polonesa el 6 i 7 de setembre. Juan Jesús Pérez i Helena Martínez, delegat i sotsdelegada del rector de la UPC para Unite! participaran en la trobada.

05/09/2022

La Universitat de Ciència i Tecnologia de Wrocław (Wroclaw Tech), que juntament amb la Universitat Tecnològica de Graz (TU Graz) s'ha unit recentment a l'aliança Unite! acollirà el 6 i 7 de setembre la reunió del Comitè Directiu de Unite!, l’Steering Committee. Aquest és l'òrgan responsable de la coordinació i el desenvolupament continu de l'aliança, així com de la cooperació entre les universitats associades i està format pels delegats del rector per a Unite! (els Key Liaison Officers), juntament amb els subdelegats. Per part de la UPC participaran en la trobada Juan Jesus Pérez i Helena Martínez, delegat i sotsdelegada del rector de la UPC para Unite!.

"Aquesta reunió servirà per finalitzar el procés d'integració total de les noves universitats membres, així com per començar a treballar en la següent fase de Unite!, per a la qual l'aliança va rebre finançament de la Comissió Europea al juliol d'enguany", explica Andreas Winkler, Secretari General de Unite!.

A més dels temes esmentats, els participants debatran qüestions actuals relacionades amb el campus virtual, la comunicació interna dins de l'aliança i el desenvolupament de bases coherents per als plans d'estudi.

El professor Arkadiusz Wojs, rector de la Universitat de Wrocław ha comentat que “la reunió del Comitè Directiu de Unite! de setembre en Wroclaw, és una excel·lent oportunitat per a presentar la nostra universitat a tots els socis, ara que el procés d'integració a l'aliança està arribant a la seva fi”.

Al novembre d'enguany està previst que tant la Universitat Tecnològica de Graz com la Universitat de Ciència i Tecnologia de Wrocław es converteixin en membres de ple dret de l'aliança i, per tant, participin plenament en el desenvolupament del concepte d'Universitat Europea promogut per Unite!. Serà llavors quan el nou projecte de desenvolupament de l'aliança universitària finançat per la Comissió Europea amb un pressupost total de més de 14,5 milions d'euros iniciï aquesta segona fase.