La UPC organitza la In&Out Unite! Event el proper 30 d'octubre

Descarregar

Els estudiants Unite! a la UPC es trobaran al Campus Nord el proper 30 d'octubre

La jornada s’adreça als estudiants de les universitats de l’aliança que aquest curs fan estades de mobilitat a la UPC i als estudiants UPC que les faran a les altres universitats Unite!

04/10/2023

El proper 30 d’octubre, els estudiants provinents que de les universitats que formen part de l’aliança Unite!, entre elles la Universitat Politècnica de Catalunya-BarcelonaTech (UPC), que aquest curs faran estades de mobilitat a la UPC estan convidats a participar en la primera In&out Unite! Event.

La trobada, que tindrà lloc a la Sala Àgora del Campus Nord de la UPC a Barcelona s'emmarca en les accions que des de l’aliança Unite! s’adrecen a l’estudiantat per reforçar la comunitat Unite! i donar a conèixer les activitats a les quals poden accedir com a estudiants de les universitats que en formen part. Entre aquestes, totes les activitats de formació, la participació en els òrgans de representació dels estudiants a l’aliança o l’accés a finançament per a projectes presentats per estudiants, a través de la convocatòria Unite! Seed Fund.

Dia: dimarts 30  d’octubre, de 15h a 17h
Lloc:
Sala Àgora (Plaça de Telecos, Campus Nord UPC. Barcelona)
Públic: Estudiants d’intercanvi «in» procedents d’universitats Unite! i estudiants de la UPC que faran estades a universitats de l'aliança.

Registre