La UPC organitza una setmana de formació sobre Treball en Equips Col·laboratius

Descarregar

El treball col·laboratiu centra el curs de formació que oeferix la UPC als membres de Unite!

La formació, que s’adreça especialment a les comunitats de les nou universitats que formen part de l’aliança Unite!, tindrà lloc a Barcelona del 24 al 28 d’abril i les inscripcions estan obertes fins el 24 de març

14/03/2023

La UPC ofereix als membres de les comunitats Unite! el curs: Treballar en equips col·laboratius, per  potenciar l'eficàcia i enriquir la col·laboració entre equips, grups i organitzacions. Amb una aproximació molt pràctica, els participants aprendran el valor de la col·laboració, els processos que la guien i les eines bàsiques i metodologies per millorar-la.

Aquesta Staff Training Week està adreçada a Personal acadèmic i no acadèmic de les universitats i es reservaran dues places per a cada universitat de l’aliança. Entre els continguts del curs, que s’impartirà en anglès, es tractaran temes com: els fonaments de la col·laboració (propòsit i equip); la col·laboració en entorns multiculturals; els processos (eines i resultats) o la creació de prototips i la comunicació en aquests entorns col·laboratius.

Més informació

L'organització del curs no proporciona l'allotjament ni els viatges que hauran de ser coberts pels participants.
L’activitat és elegible com a financiable dins el programa Erasmus +.

Contacte: eva.vendrell@upc.edu