Oberta, fins al 15 de desembre, la nova convocatòria del Unite! Seed Fund per finançar projectes d’estudiants

Cartell de la segona convocatòria del Unite! Seed Fund
Descarregar

Unite! convida els estudiants de la UPC a presentar projectes en la convocatòria del seu fons llavor

Aquesta segona ronda de finançament del Unite! Seed Fund estarà oberta fins al 15 de desembre. Els projectes i activitats han de comptar amb la participació d'estudiants de diferents universitats de l'aliança.

17/10/2023

L’aliança Unite!, a la qual pertany la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), ha obert la convocatòria del Unite! Seed Fund per a projectes i activitats d’estudiants que vulguin accedir a finançament d’aquest fons llavor. El finançament està obert a totes les matèries i activitats, tant en formats presencials, híbrids i purament digitals. En el cas de projectes d’estudiants, la convocatòria és bianual i està dotada amb un finançament màxim de 20.000 euros. La segona ronda de finançament d'activitats per a estudiants està oberta des del 15 d'octubre fins al 15 de desembre d'aquest any.

Els estudiants interessats hauran de trobar estudiants entre la resta d'universitats que formen part de l'aliança i presentar, de manera conjunta, la seva proposta a la convocatòria de finançament. El primer cicle de finançament del fons llavor de Unite! es va llançar el 15 de març. Dos projectes presentats per estudiants de diferents universitats han rebut finançament. Es tracta del projecte U!Reading Club, liderat per l’estudiant de la UPC Martina Massana, i el projecte ARISE: Academic Rocketry and International Student Exchange Programme, presentat per estudiants del KTH i de TUDa.

Unite! Seed Fund dona suport financer a l'exploració i el desenvolupament d'activitats i projectes innovadors dins les comunitats de les universitats membres de l'aliança. La primera ronda de finançament del fons es va adreçar a projectes de col·laboració presentats pel personal docent, unitats d'ensenyament i aprenentatge, personal investigador i unitats de recerca, i estudiantat i associacions d'estudiants. Un total de 21 projectes, cinc d'ells liderats per la UPC, han rebut finançament i estan en fase de desenvolupament.

Més informació

Documents necessaris per sol·licitar finançament per a activitats de l'estudiantat: